BNNVARA Logo
NPO
Logo Kassa
Het consumentenplatform van BNNVARA. In september is Kassa weer terug op tv!

Orange....het moet niet gekker worden

Bijdrage door gebruiker
  •  
  •  
01-02-2006
  •  
6 antwoorden
  •  

Het navolgende. Ik heb op tijd ( 2 maanden opzegtermijn oud abonnement orange), mijn contact beeindigd dmv een nummerbehoud via KPN. Dit alles omdat orange geen dekkingkan garanderenin huis en omgeving (belgische grens). Na veel inspanningen heb ik het contract kunnen beeindigen en heb een bevestiging binnengekregen van beiden partijen. Opgelost dacht ik. Nu hoorde toevallig van de week van iemand dat de belbundels bij Orange (ik heb een free 62,50) die ingaan op de 25e maand volledig worden geincasseerd ook als je nummerportering en de einddatum van het contract liggen op een datum die daar vlak op volgt. Ik Orange gebeld en ja hoor de totale bundel moet worden afgerekend ook al heb je hem niet opgebruikt. Dus ik moet 62,50 afrekenen ook al verbel ik maar 1 euro. Oplichting vind ik dit. Ik betaal niet voor iets wat ik niet heb gebruikt. Het mooie is dat Orange zelf zegt dat ik de datum van overgaan naar een nieuwe provider maar later had moeten laten ingaan, terwijl mijn contract ooit gestart is op 6 februari dus dat ook de einddatum zou zijn. De vergelijking die de medewerker van Orange maakt omtrent eende houderschapsbelasting voor je auto en het schorsen van deze auto werd mij even te veel. Wat een vreemde vergelijking zeg. Ik beeindig mijn abonnement ik schors hem niet. Kan ik hier iets tegen doen, want als ze dit bij elke klant doen, verdienen ze geld over een dienst die ze niet geleverd hebben of moet ik mijn belbundel opmaken aan 'hersenloze' belspelletjes. Orange voor mij NOOIT MEER!!!!

Delen:

Deze vraag is gesloten.
Het is niet meer mogelijk te antwoorden of te reageren. Let op! Gesloten topics hebben een archieffunctie. De vraag en antwoorden sluiten mogelijk niet langer aan op de huidige situatie en kunnen gedateerde informatie bevatten.