BNNVARA Logo
NPO
Logo Kassa
Het consumentenplatform van BNNVARA.

Orange verlengen abonnement

Bijdrage door gebruiker
09-05-2008
1 reactie

Ik heb twee particuliere abonnementen bij Orange. Een voor mij zelf en een voor mijn neef (waarvan ik mentor ben) daar deze licht verstandelijk gehandicapt is. De betaling van de nota geschiedt door een stichting daar hij zijn financien niet zelf kan beheren. Het abonnement voor mijzelf is in 2007 verlengd zonder een enkel probleem. Het abonnement van mijn neef, met inmiddels een opgebouwd beltegoed van 170 euro (groot gedeelte nodig in vakantie) wilde ik verlengen met voor mijn neef een nieuwe telefoon. Bij de Orange shop kan dit niet en klantenservice van Orange stuurt mij door naar T-Mobile. Deze kan (of wil?) het ook niet en zegt dat ik niet in het systeem voorkom. De betalingen echter wel. Na vele contacten met klantenservice en eeuwigduren wachten en minsten een tiental medewerkers aan de telefoon, ben ik nog geen steek veder daar men mij bij T-Mobile niet in het systeem heeft en ik beschouwd wordt zals zakelijke partner terwijl ik twee particuliere contracten heb. Ze willen dit wel aanpassen maar dat gaat minimaal 4 weken duren met de mogelijkheid dat ik het beltegoed kwijt benn. Ik wordt dus van alle kanten nu bedonderd door Oranmge cq T-Mobile maar kom niets verder. Allerlei beloften maar er komst niets van terecht. Dit is nog maar een zeer beknopte weergave.

Weet iemand hoe ik hier zeer snel verder mee kom??

Bij voorbaat dank

Delen:

Deze vraag is gesloten.
Het is niet meer mogelijk te antwoorden of te reageren. Let op! Gesloten topics hebben een archieffunctie. De vraag en antwoorden sluiten mogelijk niet langer aan op de huidige situatie en kunnen gedateerde informatie bevatten.