Nou zit ik al enige tijd bij orange met mijn mobiel. Het is al enige tijd zo dat sins zij de papieren rekeningen gestopt hebben het voor mij niet meer mogelijk is om online mijn rekeningen te bekijken. Inloggen was al een drama, laat staan vinden waar je moet zijn. Uiteindelijk mijn rekening met zo'n omweg weten te vinden. Helaas is het iedere keer weer een drama om simpelweg mijn rekening te kunnen bekijken (links die niet werken enz). Toen werd het overgenomen en ik kwam tot de conclusie dat de hele site van orange verdwenen was. Nooit heb ik hier enig bericht over ontvangen. Afijn na wat gezoek toch gevonden waar ik moest zijn... maar weer geen rekeningen. En aangezien ik ineens ook hele hoge rekeningen krijg wilde ik wel even inzien wat er aan de hand was.
Nadat hetnu wederom weer niet lukte toch maar de klantenservice gebeld. Blijkt er nog een sms bundel aan te staan (had ik geen idee van) en mijn slecht werkende telefoon maakt spontaan verbinding met internet zonder dat ik dat weet (ook duur).
Maar goed, waarom ik eigenlijk belde... mijn rekeningen, tja het ligt toch echt aan uw computer mevrouw. En dat is niet het geval want op welke pc ik het ook probeer het is iedere keer weer het zelfde gesodemieter. Daarbij baal ik als een stekker dat ik met een klantenservice bel met de intentie om te zorgen dat het word opgelost maar die "doos" niet verder komt dan tja...het ligt aan uw computer en anders heb ik uw wachtwoord nodig dan kan ik kijken...
Maar voor deze "klantenservice" + het ellenlange wachten en dat vreselijke belmenu betaal ik wel fijn 10ct per minuut, en ze kon me wel papieren rekeningen sturen maar dat kost dan 2,50 per rekening. Tja ik ben niet gek, het is niet mijn probleem en ik vind het belachelijk dat ik moet betalen om hulp te krijgen voor een service die absoluut niet werkt.
Uiteindelijk bleef ze er bij dat ze me niet kon helpen en heeft ze de verbinding verbroken...ik moet het dus maar uitzoeken.
Ik sta inmiddels op springen, ik wil mijn rekeningen kunnen inzien en ik vind het belachelijk dat er niet even een uitleg vanuit orange is gestuurt van de veranderingen die gingen komen en waar ik voortaan mijn rekeningen kon bekijken. Wat moet ik hier nou mee?
Ik raad in ieder geval iedereen af om naar tmobile te gaan, daar krijg je spijt van.