Ik had een orange abonnement van 20 euro per maand. Ik belde hiermee steeds minderaangezien ik ook een mobiel nummer van de zaak gekregenheb. Mijn contract liep tot 15 september 2009.
In april 2009 heb ik gebeld met de klantenservice van Orange/T-mobile wat ik met het steeds oplopende beltegoed kon doen. Ik kreeg van haar de tip om per direct mijn abonnement om te zetten naar orange prepaid met behoud van beltegoed.
Hier heb ik op 27 april schriftelijk de volgende bevestiging van gekregen:
"hierbij bevestig ik met genoegen datuw huidige contract, behorende bij telefoonnummer ... per 27 april 2009 met behoud van het tot die datum opgebouwde beltegoed zal worden opgezet naar orange prepaid."
Er van uitgaande dat dit voldoende was heb ik mijn 'tweede' telefoon tijdelijk aan de kant gelegd en niet meer gebruikt. Totdat ik er in juni achter kwam dat ze nog steeds geld van mijn rekening afschrijven voor het bedrag van 20 euro per maand. Inmiddels is mijn beltegoed opgelopen naar 225 euro.
Vervolgens heb ik contact opgenomen met de klantenservice en nu zeggen ze dat de prepaid niet meer bestaat en dat ik deze niet mee kan nemen. Ze zouden contact met mij opnemen en een passende oplossing aanbieden. Heb enkele keren contact opgenomen, vandaag weer.
Vervolgens heb ik op gisteren een brief gekregen dat ik per 8 augustus 2009 klant van T-Mobile ben en gewoon 20 euro per maand blijf betalen. Dit lijkt me niet echt een passende oplossing in mijn geval.
Wat adviseren jullie mij om te doen?
Groeten Bart