Ik heb een probleem met orange.
Ik ben overgestapt naar upc met volle tevredenheid. Ik krijg een brief op 18 januari 2008 van orange dat mijn abonnement afloopt op 31 maart 2008. Ik heb daar niet zo'n moeite mee totdat ik een mailtje kreeg dat mijn abonnement op 1 maart wordt beindigt. Ik de telefoon gepakt en met de man afgesproken dat ik het bedrag van €22,94 zou storneren en de automatische incasso stop zou zetten door een kaart op te sturen en zou daarbij een copie van het mailtje in doen. Zo gezegd zo gedaan. Op 7 april krijg ik een brief van orange met de melding van achterstallige betaling. Dit hadden ze ook per mail gestuurd maar ik kon mijn mail vanaf 1 april niet meer openen omdat 1 maand na beeindiging ook het mail beeindigt zou worden. Mijn vrouw belt orange op en krijgt te horen dat je de maand moet betalen waarin je opzegt. Na 8 minuten gooit de medewerkster van orange de telefoon op. Alweer €3.60 versnotterd. Ik heb de voorwaarden doorgelezen en er staat JE BETAALTD DE MAAND WAARIN JE OPZEGT MITS ANDERS IS AANGEGEVEN. Mijn mail die orange heeft gestuurd geeft anders aan. Op 15 april krijg ik weer een brief met achterstallige betaling met dreigementen. bv: We sluiten internet af en dan komen er afsluitkosten van €50.00 er extra bij. (internet is al per 1 maart afgesloten) en Incassokosten en kosten voor rechtsmaatregelen komen dan eveneens geheel vor uw rekening.
Wat moet ik hier nu mee. Het is wel een principe kwestie geworden en hoop hierdoor ook anderen te kunnen helpen. Ik wordt er een beetje moe van.
Ze hebben op 13 juni belooft dat ik dat kwartaal van 1 mb naar 4mb snelheid zou gaan maar is in die tijd nooit gebeurd.
KAN ORANGE ZOMAAR ZIJN GANG GAAN.
Help aub.