Wij hebben sinds 14 maart jongstleden geen internet verbinding meer van Orange na eindeloos bellen wat ons een rekening heeft opgelevert van 50 euro aan bellen naar het betaalde helpdesk nummer van hun is het nog steeds niet opgelost , ook is er een monteur geweest van hun omdat ze zeiden dat het aan mij kabels thuis lag deze monteur kon niks vinden aan onze bekabeling , deze man had contact met hun en vertelde mij dat er een nieuwe livebox opgestuurd zou worden en dat er een duo onderzoek kwam van orange en kpn om dan op die manier te testen tussen huis en centrale dit is nu aanstaande woensdag 3 weken geleden.Toen mij werd verteld dat wij ons contract konden opzeggen als de verbinding binnen 30 dagen niet opgelost zou worden kreeg ik te horen afgelopen woensdag dat dat afgewezen is omdat wij op 27 maart en 28 maart een verbinding hadden (ja de verbinding was er maar vraag niet hoe het was net zo snel als een 28.8 modem van 15 jaar geleden).Nu zitten wij met het handen in het haar en weten niet wat we moeten doen , bellen helpt niks , schrijven helpt niks we worden als stront behandeld en weten het nu echt niet meer .
Hun helpdesk van 0.20 cent is erg onbehulpzaam tevens werken er mensen die niet weten waar ze over praten en zijn ze erg onbeschoft.Nu is mij vraag weet iemand hier het telefoon nummer van hun administrative afdeling zodat wij die heikneuters daar kunnen vertellen dat wij weigeren om te betalen of heeft iemand een adress of had dezelfde ellende en heeft dit opgelost via weet ik veel wat voor wegen , alles wat U hier voor mij kan beandwoorden zou fijn zijn .
Met vriendelijk groet
matrix