Ik wil u er graag op wijzen dat er in de spits van dinsdag 28 oktober 2003 een advertentie staat van "Orange" i.v.m. een aanbieding i.s.m. "Spits" voor de Samsung E700 i.c.m een orange free 30. Het viel mij op dat er hier geen kleine letters bij waren waarin vermeld werd dat je 18 moet zijn. Ook werd hier nergens verwezen waar je de algemene voorwaarden kan vinden. Ook niet op de site waarheen wel verwezen word. Is dit niet verplicht??? Het is natuurlijk heel verleidelijk zo voor jongeren om een abonnement af te sluiten met als gevolg meer jongeren met schulden.