BNNVARA Logo
NPO
Logo Kassa
Het consumentenplatform van BNNVARA.

Orange blijft in gebreke: wat te doen?

Bijdrage door gebruiker
16-03-2008
4 reacties

Hallo allemaal,

Ook ik heb problemen met Orange. In Oktober 2007 heb ik een internetlijn bij Orange besteld. In eerste instantie geen probleem. Totdat begin februari werkzaamheden werden aangekondigd. Dit kon enkele uren wat storing opleveren: tot op de dag van vadaag geen internet (en telefoon) meer gehad. Het lastige is dat zowel mijn partner als ik veel thuis werken. Dit begint nu dan ook heel vervelend te worden. Echter, Orange zegt ieder telefoontje of e-mailtje dat ze niet weten wat er aan de hand is en dat ze ermee bezig zijn.

Ok, mijn vraag is nu: hoe kunnen we dit contract per direct opzeggen zodat we een nieuwe lijn (bij andere provider) aan kunnen vragen en weer internet hebben? We zitten dus formeel eigenlijk aan een jaarcontract vast. Maar wanneer is een provider nu dusdanig in gebreke dat je hier onderuit zou kunnen?

Alvast bedankt voor het meedenken!

Delen:

Deze vraag is gesloten.
Het is niet meer mogelijk te antwoorden of te reageren. Let op! Gesloten topics hebben een archieffunctie. De vraag en antwoorden sluiten mogelijk niet langer aan op de huidige situatie en kunnen gedateerde informatie bevatten.