ben een nieuwe klant en heb mijn huidge verbinding opgezegd.heb abbo genomen op de ADSL 8Mbit bij 1Mbit ( zie foto )nu krijg ik een mailtje dat het slechts 4Mbit is voor 8,95, hiermee ga ik zeker niet akkoort. nu krijg ik een brief thuis waarin wordt verteld : gefeliciteerd u heeft 2Mbit bij 512 gekocht dit is erg slecht en zeker misleidend. Ik bellen en zeggen ze dat de 8Mbit foutje is op de site en dat 4Mbit pas in november gereld kan worden.erg slecht, en wat nu ?
heb al een klachten brief gestuurd en binnen de 7 werkdagen opgezegd. hoe kan ik mijn recht halen voor 8Mbit voor 8,95(http://orange.gebruikers.eu/forum/attachments/8mbit.jpg)