BNNVARA Logo
NPO
Logo Kassa
Het consumentenplatform van BNNVARA.

orange abbonement

Bijdrage door gebruiker
14-11-2005
1 reactie

beste lezer,Oktober belde ik mijn mobile provider orange,ik vroeg of ik mijn maandelijkse bundel kon verlagen,dit kon voor een nieuwtoestel kon ik na 2 weken gaan bellen daar het 4 maanden voor het aflopen van mijn huidige abbonement was.

Toen ik na 2 weken belde werdt mij gemeld dat ik een nieuw eenjarig abbonement had van af oktober en dat ik geen recht op een nieuwe telefoon had.Zonder mijn weten en melden van orange zelf zat ik ineens aan een abbonemt vast die ik nooit aangevraagt had.

Krijg gaan reactie bij orange zelf weten jullie wat ik hier mee kan doen

Delen:

Deze vraag is gesloten.
Het is niet meer mogelijk te antwoorden of te reageren. Let op! Gesloten topics hebben een archieffunctie. De vraag en antwoorden sluiten mogelijk niet langer aan op de huidige situatie en kunnen gedateerde informatie bevatten.