ik heb altijd bij wanadoo gezeten, dat overgegaan is naar Orange, niks geen problemen. Sinds december heb ik ook telefonie van Orange, de eerste 2 maanden ging het redelijk goed, wel veel storingen op de lijn maar verder niet. Maar toen begon het, ik kan sinds 8 weken niet meer bellen of gebeld worden, ik heb denk ik al wel 40 keer naar Orange gebeld, je krijgt latijd mensen aan de lijn die volgens mij alleen wat opdreunen achter een computerscherm. Ze doen verder niks, steeds is het antwoord "zijn er mee bezig" Ik heb al een paar keer gevraagd of ik de technische dienst aan de lijn kon krijgen, maar dat kan absoluut niet. Of dat ze een monteur sturen, ook dat gebeurt niet. Ze hebben al een aantal keren beloofd dat ik terug gebeld zal worden door de technische dienst, zelfs dat is nog nooit gebeurt. Het abonnement opzeggen kan pas per eind augustus, maar je kan de betalingen niet stop zetten, wel vorder ik via de bank steedshet abonnementsgeld terug, dan heb je wel binnen 2 dagen een reactie. Ik ben ten einde raad, ik weet niet meer wat ik er aan moet doen. Ik heb zelf een bestuurlijke functie, mijn man is leider van een voetbalelftal, maar ze kunnen ons bijna niet bereiken. HELP