BNNVARA Logo
NPO
Logo Kassa
Het consumentenplatform van BNNVARA. Op zaterdag 29 augustus is Kassa weer terug op tv!

orange!!

Bijdrage door gebruiker
05-03-2004
1 reactie

ik had bij orange een abbonement en had een keer te laat betaald en werd geblokkeerd. ik heb die rekening alsnog betaald en ook de rekeningen daarna, maar mijn blokering werd niet opgeheven. ik belde naar orange en hun zeiden dat er helemaal geen geld binnenkwam terwijl er toch duidelijk op mijn afschriften stond dat het was overgemaakt. heb dus kopieen gemaakt en de afschriften opgestuurd en hoorde vervolgens nix meer maar kreeg wel rekeningen en had inmiddels al 120 euro teveel betaald en nog steeds geblokkeerd. ik weer bellen maar ze wouden mij niet helpen ondanks het bewijs dat ik had betaald. ze verspraken zich ook nog door te zeggen dat mijn vriend ook klant was van hun, maar dat is niet zo,hij heeft wel een keer geld overgemaakt via zijn rekening en dat hebben ze dus wel binnengekregen anders hadden ze zijn gegevens niet. te veel betaald en hoorde ineens niks meer van hun. ik weer bellen en z zeiden dat er een bedrag openstond van 83 euro! maar waarom had ik daar geen rekening van gehad? die man die mij hielp gaf mij een gironummer en zei dat ik he geld daar maar naar moest overmaken. ja dachthet niet, want ik had al teveel betaald toch? ondanks de afschriften laten ze nix van zich horen en ik heb toch voldoende bewijs? wat moet ik doen?

Delen:
Deze vraag is gesloten.
Het is niet meer mogelijk te antwoorden of te reageren. Let op! Gesloten topics hebben een archieffunctie. De vraag en antwoorden sluiten mogelijk niet langer aan op de huidige situatie en kunnen gedateerde informatie bevatten.

Antwoorden (0)