Ik had een vodafone internetabonnement die op 19 januari 2011 af is gelopen. Alles netjes op tijd opgezegd en ook bevestigd gekregen. Nu kreeg ik van de week een rekening voor de OPZEGGINGSKOSTEN omdat ik mijn abonnement heb opgezegd. Belachelijk want het was een 1 jaar abonnement dus logisch dat je die laat stoppen na exact 1 jaar! Wie heeft dit ook meegemaakt en wat kun je hier tegen doen? Ze rekenen zo'n 12 euro ervoor terwijl mijn abonnementsgeld per maand 14,95 was. Nog nooit heb ik meegemaakt dat je opzeggingskosten moet betalen!