BNNVARA Logo
NPO
Logo Kassa
Het consumentenplatform van BNNVARA.

Opzegging Vaste-telefoon abonnement van KPN

Bijdrage door gebruiker
29-01-2010
24 reacties
Ik heb op 7 december 2009 mijn vaste telefoon abonnement van KPN per brief opgezegd met bijvoeging van een kopie van mijn legitimatiebewijs.
Verder heb ik om een bevestiging van mijn opzegging binnen 14 dagen gevraagd maar tot op heden geen enkel bericht van hen ontvangen maar in januari wel weer een nieuwe telefoonnota voor de volgende periode van 2 maanden ontvangen.
Op hun website wordt trouwens helemaal geen adres vermeld waar opgezegd moet worden.
Dit heb ik ergens anders van Internet gehaald en luidde als volgt:
KPN Klantenservice
t.a.v. afdeling opheffingen
Postbus 13500
9700 EG Groningen

Op de website van KPN wordt bij Opzeggingen alleen gesproken over een betaald 0900 nummer.
Ik maak daar geen gebruik van want heb op Internet wel gelezen dat indien je een abonnement wilt afsluiten je direct wordt geholpen maar bij een opzegging in de wacht wordt gezet met een onderhoudend muziekje erbij.
Zij hoeven mijn telefoonkosten ja niet te betalen.
Ik vind het van de gekke dat als je een abonnement afsluit dit heel simpel gaat zonder kosten en wil je er weer vanaf dat dit met veel moeite en pijn moet gaan.
Het zijn gewoon een stel zakkenvullers bijelkaar.
Ook de regering doet niets tegen
dit soort praktijken.
We moeten het zelf maar oplossen.
Ook de consumentenprogramma's Kassa en Radar kunnen dit soort bedrijven niet voldoende aanpakken, ze zijn gewoon te machtig.

Delen:

Deze vraag is gesloten.
Het is niet meer mogelijk te antwoorden of te reageren. Let op! Gesloten topics hebben een archieffunctie. De vraag en antwoorden sluiten mogelijk niet langer aan op de huidige situatie en kunnen gedateerde informatie bevatten.