wij hadden een kwartaalabonnement op de Telegraaf en in de bevestigingsbrief stonden geen voorwaarden alleen tot wederopzegging!. Wij hebben aangegeven per 1 oktober op te zeggen maar volgens de Telegraaf kan dit niet.Mijn vraag is eigenlijk kan je een kwartaalabonnement ook per maand opzeggen?