BNNVARA Logo
NPO
Logo Kassa
Het consumentenplatform van BNNVARA.

opzegging door provider

Bijdrage door gebruiker
11-06-2008
2 reacties

enige tijd geleden wou ik van provider wisselen maar omdat ik net te laat was met opzeggen zat ik er nog een jaar aanvast. de nieuwe internetprovider heb ik toen gebeld en dit medegedeeld. hun hadden al toestemming gevraagd aan mijn huidige provider en die gaf toestemming om op de lijn te gaan, nu weet ik dat er maar 1 provider op een lijn kan en nu wil ik graag weten dat als de internetprovider toestemming geeft aan een andere provider of hij dan contractbreuk pleegt en of hij alsnog abonnementgeld kan rekenen.

naar mijn inziens is het niet mogelijk maar de provider blijft dommertje spelen en heeft nu een incassobureau ingeschakeld

Delen:

Deze vraag is gesloten.
Het is niet meer mogelijk te antwoorden of te reageren. Let op! Gesloten topics hebben een archieffunctie. De vraag en antwoorden sluiten mogelijk niet langer aan op de huidige situatie en kunnen gedateerde informatie bevatten.