BNNVARA Logo
NPO
Logo Kassa
Het consumentenplatform van BNNVARA.

opzegging

Bijdrage door gebruiker
14-02-2008
3 reacties

hallo, opgezegd op 27 november 2007 er word een opzegtermijn gehanteerd van een maand. contract liep af op 9 februari 2008.

De telefoon opgezegd op 27 november 2007 met ingang van 2 januari 2008.

zijn overgestapt naar @home.

omdat we geen vaste telefoonverbinding meer hadden vanaf 2 januari hebben ze zonder te vragen ons een adsl abonnement zonder vaste telefoonverbinding afgesloten en deze loopt tot 9 februari 2009.

we zouden er alleen maar onderuit komen als we een boete betalen van 350 euro

Het enige wat we gedaan hebben is alles optijd opzeggen zonder verdere consequenties, maar naar het schijnt willen ze (kpn hetnet) eerlijke mensen toch nog een loer draaien. Wij zijn geenzins van plan hier gehoor aan te geven.

Help

Delen:

Deze vraag is gesloten.
Het is niet meer mogelijk te antwoorden of te reageren. Let op! Gesloten topics hebben een archieffunctie. De vraag en antwoorden sluiten mogelijk niet langer aan op de huidige situatie en kunnen gedateerde informatie bevatten.