BNNVARA Logo
NPO
Logo Kassa
Het consumentenplatform van BNNVARA.

Opzeggen youfone

Bijdrage door gebruiker
09-05-2012
1 reactie
Geachte lezer,

Ik heb sinds januari 2012 een sim only abonnement bij Youfone.
Sinds 07-03-2012 kan ik het verbruik van de belminuten niet meer inzien, ik vind dat erg lastig en het is tegen de gemaakte afspraak.
Dit staat zelfs nu nog op de site van Youfone en klopt dus niet!

"Via MyYoufone kunt u de actuele status zien van uw verbruik. De factuur periode loopt van de eerste dag van de maand tot de laatste dag van de maand. De weergave van het gebruik kan verschillen met het daadwerkelijke verbruik"

Op de site van bellen.com staan ook een hoop klachten over dit bedrijf.
Op 29-04-2012 heeft een youfone medewerker dit antwoord achtergelaten;

Geachte heer/mevrouw,

Vanaf heden kunt u zorgeloos inloggen op Myyoufone. Binnen enkele dagen kunt u de lopende kosten ook bekijken.

Hartelijk dank voor uw geduld.

Met vriendelijke groet,
Team Youfone


Daar klopt dus ook niks van.
Ik heb youfone 2 weken geleden een mail gestuurd maar daar wordt niet op gereageerd.

Kan ik opzeggen?

Vriendelijke groet,

M.Sassenburg.
Delen:

Deze vraag is gesloten.
Het is niet meer mogelijk te antwoorden of te reageren. Let op! Gesloten topics hebben een archieffunctie. De vraag en antwoorden sluiten mogelijk niet langer aan op de huidige situatie en kunnen gedateerde informatie bevatten.