Dag,Wij hebben de domme fout gemaakt om over te stappen van Orange (waar we steeds torenhoge rekeningen van kregen) naar Telfort met zo'n vaste prijs voor telefonie. We bellen niet veel, dus de rekeningen zouden normaliter laag moeten zijn. Helaas heeft Telfort mijn telefoonnummer fout genoteerd (!), wat ik al in de papieren zag voordat het abonnement in zou gaan. Dat weigerden ze goed te maken, ook toen ik vertelde dat ik een bedrijf heb en mijn eigen nummer MOET houden. Pas na 3x bellen op hun peperdure "klantenservice" maakten ze een "ticket" aan (dan gaan ze ermee bezig ofzo) en daarin stond ook nog dat IK mijn nummer fout zou hebben doorgegeven. Ik heb het aanvraagformulier nog en daarop staat mijn nummer correct, dus dat klopt niet. Ook het internet is ontzettend traag. Bij Orange hadden we 4 MB, maar nu kun je nog amper een mail versturen, zo langzaam is het. In hun algemene voorwaarden staat dat je mag opzeggen als ze hun dienst niet leveren. Dat hebben ze inderdaad niet gedaan, want we hebben helemaal geen telefoon, dus ook niet dat foute nummer van hen, en het internet is op inbelniveau. Je weet dat het niet altijd precies 20 MB is, maar dit is gewoon niet ok. Ze beweren dat je op hun website zelf een meting kunt doen, maar ook dat is niet waar. Ik heb de hele site meermalen doorgesurfd, maar nergens kun je die meting doen! Ik heb een mail gestuurd via hun klantenservice en na bijna een maand kreeg ik een knullig antwoord in de trant van: wacht maar, ooit op een dag lossen we het probleem op. Omdat ik steeds geen reactie kreeg, heb ik tot 2x toe ook een brief gestuurd met opzegging van het abonnement. Reactie 0. De assistente van onze tandarts had hetzelfde meegemaakt met Telfort en die heeft een boel geld van ze gekregen, omdat ze verplicht mobiel moest bellen. Ik heb dat dus ook geéist in mijn brief, maar ik krijg gewoon geen antwoord, geen contact. Ik heb denk ik wel voor € 80 aan de lijn gehangen met Telfort via mijn mobiel om het probleem op te lossen, maar ze verrekken het gewoon. Heb ik dit nu veilig opgelost - m.a.w. krijg ik hier geen problemen mee, met die opzegging? Het enige recht dat je volgens hun voorwaarden hebt, is dat je de boel opzegt omdat ze niet leveren en ook niet binnen afzienbare tijd hun dienst verbeteren. Je zou dus zeggen dat het ok is, maar ik ben toch bang voor problemen. Dit zijn zulke rotbedrijven die zichzelf compleet indekken! Lees de voorwaarden van Telfort maar eens: zij hebben alle rechten en jij als klant niets. Veel dank bij voorbaat voor reacties!