Wie heeft ervaring met onderstaande?
Na een verhuizing krijg ik een brief van Telfort dat ik 9,95 euro per maand meer moet gaan betalen omdat ik geen KPN-aansluiting heb (let wel: ik bel al meerdere jaren via Pretium). Door deze kosten vind ik het internet van Telfort te duur worden en wil ik het opzeggen. Volgens de website kan ik pas opzeggen 1 maand voor het einde van mijn contractmaand, en dat is 4 januari van het volgende jaar. Dit wordt bevestigd door de telefonische klantenservice. Echter in de voorwaarden staat dat als er een prijswijziging is je binnen 4 weken het contract kunt beeindigen (volgens de helpdesk is dat alleen bij abonnementswijzigingen, staat echter niet benoemd in de voorwaarden). Daarnaast staat er in de voorwaarden dat je minimaal 12 maanden lid moet zijn en als je daarna op wilt zeggen is de opzegtermijn een maand. Het spreekt elkaar dus erg tegen. Heb nu een brief naar telfort geschreven, dus maar afwachten.
Iemand gelijksoortige ervaring gehad?