BNNVARA Logo
NPO
Logo Kassa
Het consumentenplatform van BNNVARA.

Opzeggen Telfort, "enorme drukte"

Bijdrage door gebruiker
20-04-2009
13 reacties

Ik wilde vandaag, wegens de tariefsverhoging per 1 juni van Telfort voor Internet ADSL, mijn abonnement opzeggen per 1 juni.

Ik kreeg (tamelijk snel) iemand aan de lijn die alleen maar mijn gegevens kon noteren, wegens de "enorme drukte op de afdeling opzeggingen".

Ik zal nu, volgens haar, binnen een week teruggebeld worden. Helaas is de termijn waarbinnen ik kan opzeggen, 4 weken na 31 maart, over 1 week verstreken. Heeft iemand anders al wel zijn abonnement kunnen opzeggen bij Telfort (en word je echt teruggebeld) ?

Delen:

Deze vraag is gesloten.
Het is niet meer mogelijk te antwoorden of te reageren. Let op! Gesloten topics hebben een archieffunctie. De vraag en antwoorden sluiten mogelijk niet langer aan op de huidige situatie en kunnen gedateerde informatie bevatten.