Ruim 4 jaar geleden heb ik een abonnement van Simpel genomen voor mijn man. Hij heeft hier maar een enkele keer gebruik van gemaakt. Het wordt al zeker 3 jaar, misschien ook al wel 4 jaar, niet meer gebruikt. In februari 2011 geb ik het abonnement opgezegd en nooit meer iets van gehoord tot afgelopen februari of maart. Toen werd opeens weer geld van de rekening afgehaald. Dat heb ik laten storneren en nu krijg ik steeds weer rekeningen waarop staat dat ik een achterstand met de betaling heb. Ik heb al een paar keer een brief teruggestuurd met de mededeling dat ik het abonnement heb opgezegd maar ze blijven rekeningen sturen met dreiging van een incassobureau. Maar ik heb een automatische mail van hun gekregen, dat ze de opzegging hebben ontvangen. En zij beweren dat ik niet heb opgezegd, maar hoe krijg ik dan een mail van hun?
Hoe kom ik eindelijk van dat gezeur van hun af? In die mail staat ook een Ticketnummer #0204948 Ik heb gezegd dat ze dat nummer in hun administratie op moeten zoeken maar waarschijnlijk kunnen ze dat niet.
Met vr. groet ,
E. Tigelaar.