BNNVARA Logo
NPO
Logo Kassa
Het consumentenplatform van BNNVARA. In september is Kassa weer terug op tv!

Opzeggen Speedlinq ADSL

Bijdrage door gebruiker
  •  
  •  
08-04-2006
  •  
4 antwoorden
  •  

Na een periode van 14 maanden te hebben uitgezeten bij speedlink, heb ik op 25 oktober 2005 mijn abo per 1 december schriftelijk opgezegd. Hier geen antwoord op. Op 31 november nog maar eens een brief gestuurd hoe de boel nu eigenlijk in elkeer steekt. Hier weer geen antwoord op. Omdat ik geen 0900 nummers kan en wil bellen, via hun site een klachtenformulier ingevuld waarom ik geen antwoord op mijn brieven krijg. Eindelijk antwoord: de brieven zijn nooit ontvangen. Wel jammer vinden dat ik op wil zeggen en een aanbieding erbij doen natuurlijk ommijn abo te upgraden. In januari wordt er weer braaf een incasso gedaan, waarop ik weereen klachtenformulier invul op hun site. Na een week nog steeds geen antwoord. Vervolgens iedere dag maar een klachtenformulier ingevuld met de klacht waarom mijn klachten niet wordenbeantwoord. Hierop wederom geen reactie.Elke maand wordt er nog steeds een incasso gedaanwat ik elke maand braaf storneer. Ook een opzegging van de incasso help niks. Vandaag (08-april) heb ik een brief van hun incasso bureau ontvangen dat ik achterloop met mijn betalingen (duhhhh) en als ik niet binnen 28 dagen betaal wordt mijn account geblokkeerd. (en daar is het op 25 oktober allemaal toch om begonnen,toch?). Zijn er wellicht meer speedlinkers die ervaring hebben met deze onpersoonlijke en slechte communicatie met deze ISP?

Ben je eenmaal lid,kom je er voorlopig niet vanaf.......

Delen:

Deze vraag is gesloten.
Het is niet meer mogelijk te antwoorden of te reageren. Let op! Gesloten topics hebben een archieffunctie. De vraag en antwoorden sluiten mogelijk niet langer aan op de huidige situatie en kunnen gedateerde informatie bevatten.