BNNVARA Logo
NPO
Logo Kassa
Het consumentenplatform van BNNVARA.

Opzeggen mobiel abonnement

Bijdrage door gebruiker
28-07-2012
3 reacties
Beste meneer / mevrouw,

Ik heb sinds een jaar een mobiel abonnement bij Simpel. Helaas is mijn ervaring dat er iedere keer wat is. Geen bereik, sms centrale nummer anders (maar geven verkeerd nummer door), zomaar geblokkeerd, gesprekken die wegvallen, en nummers die geblokkeerd worden waaronder hun eigen helpdesk. Enkele maanden geleden heb ik een klachtenbrief gestuurd van Consuwijzer, maar de problemen zijn er nog steeds.

Nu wil ik er van af, maar ze geven geen gehoor en komen ook niet met een vergoeding. Klacht.nl heb ik ook geprobeerd maar daar reageren ze ook niet op. Mijn nummer wil ik graag behouden anders had ik de betalingen al geblokkeerd. Welke mogelijkheden zijn er als consument te nemen? Alvast bedankt voor uw reactie!

Met vriendelijke groet,
Delen:

Deze vraag is gesloten.
Het is niet meer mogelijk te antwoorden of te reageren. Let op! Gesloten topics hebben een archieffunctie. De vraag en antwoorden sluiten mogelijk niet langer aan op de huidige situatie en kunnen gedateerde informatie bevatten.