BNNVARA Logo
NPO
Logo Kassa
Het consumentenplatform van BNNVARA.

Opzeggen fiber

Bijdrage door gebruiker
17-10-2016
6 reacties
Wij hebben een ander half jaar terug een abonnement afgesloten bij Fiber voor een contractduur van 1 jaar. Na het verloop van het jaar zou het mogelijk moeten zijn om het contract maandelijks op te zeggen. Nu gaan wij verhuizen en was de intentie er fiber in het nieuwe huis ook te gebruiken. Er is toen een bericht gestuurd met de info rondom de gang van zaken betreffende verhuizing, meer dan week lang geen reactie. In tussentijd toch maar voor de zekerheid het verhuisformulier ingevuld, maar daar ook geen reactie op gehad. Toen besloten vanwege geen reactie om toch te kijken naar andere providers en keuze gemaakt om over te stappen. Wij hebben toen weer geprobeerd om met Fiber in contact te komen, telefonisch half uur in wachtrij gestaan en geen reactie, chat niet beschikbaar en via de tickets geen reactie.

Blijkt ineens dat het internet in de huidige woning zonder toestemming is uitgezet door Fiber en dat die rond de 27e van oktober actief wordt gemaakt in de nieuwe woning. Geen enkel overleg en uiteindelijk de reactie van ja, je hebt het formulier ingevuld dus je zit weer een jaar aan ons vast anders betaal je 700 euro om ons af te kopen. Geen overleg mogelijk of wat dan ook, terwijl zij niet bereikbaar waren.

Is het alsnog mogelijk om het contract te ontbinden?

mvg

andrea
Delen:

Deze vraag is gesloten.
Het is niet meer mogelijk te antwoorden of te reageren. Let op! Gesloten topics hebben een archieffunctie. De vraag en antwoorden sluiten mogelijk niet langer aan op de huidige situatie en kunnen gedateerde informatie bevatten.