Een hele gekke vraag misschien maar ik zit met het volgende:
Ik wil het kabelabonnement (analoog) opzeggen van mijn moeder om zelf per 1 april 2011 deze over te nemen.
Nu komt het: moet ik haar abonnement per1 april 2011 opzeggen of per 31-03-2011. Kortom welke opzegdatum moet ik aanhouden om er zeker van te zijn dat ik opeens een dag zonder kabeltv zit?