Geachte Mijnheer / Mevrouw
Ik wil u het volgende voorleggen.
Op 20.8.2008 hebben wij op de Oosterhof bij de aldaar aanwezige Primafoon winkel Digitenne aangeschaft.
Binnen 20 minuten stonden we met de doos weer buiten , en thuis gekomen inderdaad binnen 20 minuten
hadden we beeld en voetballen.
Achteraf hadden we iets meer zenders verwacht voor tv en de radio konden we alleen maar via de tv konden
beluisteren en niet via de normale radio.
We besloten toen maar alles op te zeggen , en weer terug te gaan naar UPC wel duurder maar wel wat we graag
wilden hebben.
Terug naar de Primafoon winkel om het contract te beëindigen maar dat was niet mogelijk , je moet dat telefonisch
doen , na veel gezoek op internet bij KPN kwamen we achter dat nummer.
Gebeld , en we konden niet eerder dan 3 maanden voor het einde van het contract opzeggen.
Op de side van opzeggen wordt daar met geen woord over gesproken , alleen dat we het kastje en de bijbehorende
spullen moeten worden opgezonden na het verkrijgen van een code.
Ik heb toen een brief gestuurd naar KPN BV Postbus 480 3330 AL Zwijndrecht met het verzoek het contract te
beëindigen en we bereid waren de rest van het lopende contract te betalen.
Geen enkele reactie , circa 3 weken geleden opnieuw gebeld en u raad het al ik kon niet eerder opzeggen dan
binnen de 3 manden voor het einde contract , ik vertelde de man dat wij het restant in 1 keer wilde betalen na
dit te hebben medegedeeld , kregen wij een adres op waar we schriftelijk konden opzeggen er moest dan wel
een copie bij van een document van bijvoorbeeld een rijbewijs en of een indentietijdsbewijs , van beide een
copie gemaakt , maar ook nu na ruim 3 weken geen enkele reactie van KPN.
Aanschaffen zo gepiept maar opzeggen je wordt aan het lijntje gehouden met misschien als achtergrond ze
zeggen te laat op en kunnen we er van profiteren.
Hoogachtend
B.Tabbernee