BNNVARA Logo
NPO
Logo Kassa
Het consumentenplatform van BNNVARA. In september is Kassa weer terug op tv!

Opzeggen Debi(t)el abonnement

Bijdrage door gebruiker
  •  
  •  
23-11-2006
  •  
11 antwoorden
  •  

Ik heb een vraag. Ik heb eind juli mijn abonnement bij Debitel opgezegd. Brief van ze gekregen dat het abo beëindigd wordt per 31/10. Een week later belt iemand van Debitel en mijn vriendin neemt op. Ze doen een aanbieding van een jaar gratis 75 minuten per maand bellen (in de hoop dat je over die 75 minuten gaat ws.). Vriendin accepteert aanbod. Niks vanvriendin gehoord hierover. Eind september 'werkt' mijn nummer opeens niet meer...Klantenservice gebeld. Toen kwam ik erachter dat het nummer overgezet werd naar KPN (was voorheen Debitel/Vodafone). Debitel begon nog over een getekend contract maar snel van teruggekomen, want dat was er natuurlijk niet. Veel heen en weer gebel. Debitel heeft toegegeven dat hun actie niet rechtsgeldig was. Ze zeiden ook dat ik hélemaal gelijk heb. Laatste nieuws: een brief van Debitel waarin staat dat zij niet de schuldige zijn en dat ik maar fijn mijn abonnement uit moet zitten tot eind september 2007. Is hier nog enigszins iets aan te doen?

Delen:

Deze vraag is gesloten.
Het is niet meer mogelijk te antwoorden of te reageren. Let op! Gesloten topics hebben een archieffunctie. De vraag en antwoorden sluiten mogelijk niet langer aan op de huidige situatie en kunnen gedateerde informatie bevatten.