BNNVARA Logo
NPO
Logo Kassa
Het consumentenplatform van BNNVARA.

Opzeggen CanalDigitaal

Bijdrage door gebruiker
05-05-2012
2 reacties
Afgelopen jaar mijn abbo CanalDigitaal opgezegd. Volgens instructie op de website kan dat alleen telefonisch.
Weken later wordt nog steeds geld afgeschreven.
Na reclamatie meent CanalDigitaal dat de opzegging niet afgerond is omdat ik een document, waarvan de link in een email is toegezonden, niet is teruggezonden. Ik heb dit email niet gehad. CanalDigitaal weigert me ook om, ter bewijs, een kopie van dit email toe te zenden.
Vraagt aan mij bewijs dat ik opgezegd heb. Ik heb de telefoonnota met gesprekskosten op de betreffende datum naar CanalDigitaal, maar van wat er besproken is heb ik geen geluidsopnamen.

Wat gaat hier fout, wat kan ik doen?

Groet, Peter Janssen
Delen:

Deze vraag is gesloten.
Het is niet meer mogelijk te antwoorden of te reageren. Let op! Gesloten topics hebben een archieffunctie. De vraag en antwoorden sluiten mogelijk niet langer aan op de huidige situatie en kunnen gedateerde informatie bevatten.