BNNVARA Logo
NPO
Logo Kassa
Het consumentenplatform van BNNVARA.

opzeggen bij orange

Bijdrage door gebruiker
02-01-2004
3 reacties

ik heb mijn abonnement bij orange 6 maanden voor het einde van het contract opgezegt.kreeg netjes een brief thuis dat ik een opzegtermijn had van 2 maanden.na 2 maanden werdt mijn sim kaart afgesloten.en een week later laatste telefoon rekening.tot mijn verbazing was dit een erg hoge rekening en ik ben aardig wat gewend bij orange.gebeld naar klanten service en om uitleg gevraagd wat bleek ik moest de laatste 4 maanden van mijn contract in 1 keer betalen.toen heb ik gezegd dat ik dan ook nog 4 maanden van mijn sim kaart gebruik wilde maken omdat ik er toch voor moest betalen.dat was niet mogelijk want het telefoon nr. was al vergeven. bellen of briefen schrijven werkt niet komt geen reactie op. mag orange dit zomaar doen???

Delen:

Deze vraag is gesloten.
Het is niet meer mogelijk te antwoorden of te reageren. Let op! Gesloten topics hebben een archieffunctie. De vraag en antwoorden sluiten mogelijk niet langer aan op de huidige situatie en kunnen gedateerde informatie bevatten.