BNNVARA Logo
NPO
Logo Kassa
Het consumentenplatform van BNNVARA. In september is Kassa weer terug op tv!

Opzeggen bij KPN

Bijdrage door gebruiker
  •  
  •  
18-09-2006
  •  
21 antwoorden
  •  

Hallo,

Sinds vannochtend ben ik een poging begonnen mijn Direct ADSL abonnement bij KPN op te zeggen. Ervaring (bij mijn aansluiting) leerde mij dat de klantenservice van KPN op zijn zachtst gezegd alontzettend slecht is. Mijn abo loopt dan ook tot februari 2007, maar wilde er graag vlot bij zijn.

Vandaag heb ik dan ook bij mijn eerste poging 1 uur en een kwartier afgewacht (klantenservice KPN kost 10 cent per minuut) en vervolgens nog een aantal keer ruim een kwartier in de wacht gestaan. Ook een aantal andere opties van het menu geprobeerd waarop ik niet meer te horen krijg dan “U heeft een verkeerde keuze gemaakt in het menu. Ik kan u niet helpen. Mag ik u vragen even opnieuw te bellen?”

Mijn vraag is dan ook: ondanks dat KPN op haar internetsite laat weten dat telefonisch opzeggen mijn enige mogelijkheid is, is er echt geen andere weg?...

Thanx alvast, groeten, Larf

Delen:

Deze vraag is gesloten.
Het is niet meer mogelijk te antwoorden of te reageren. Let op! Gesloten topics hebben een archieffunctie. De vraag en antwoorden sluiten mogelijk niet langer aan op de huidige situatie en kunnen gedateerde informatie bevatten.