BNNVARA Logo
NPO
Logo Kassa
Het consumentenplatform van BNNVARA. In september is Kassa weer terug op tv!

opzeggen, betalingsregeling, vanbetaler en incasso, alles en door kpn fouten.

Bijdrage door gebruiker
  •  
  •  
06-01-2007
  •  
6 antwoorden
  •  

In december heb ik contact opgenomen met kpn want ik wilde mijn abonnement opzeggen. Omdat ik wat te veel geld gebruikt had, toen ik in zielige tijd leefde, heb ik daarbij gevraagd of ik een betalingsregeling kon krijgen. Na een tijd s mijn telefoon opgezegd. Tot mijn ergenis ontving ik gisteren een brief dat ik een wanbetaler ben. vandaag kwm ik van me bijbaan en zag een brief van de incasso. naar mijn geweten heb ik het idee dat ik het toch netjes gedaan heb en daarbij vraag ik me af hoe repecteert kpn de klanten en wie behandelt alle die administraties? zijn ze vaakbekwam of?

Ik kan me niet voorstellen dat het kan, maar hoe dan ook, ben ik van lan om de incassokosten niet te betalen want het is mijn fout niet. kan dat of? en wat kan ik het best doen? De brief ben ik wel kwijt want ik was een goede gelovig, sinds vandaag niet meer.

Delen:

Deze vraag is gesloten.
Het is niet meer mogelijk te antwoorden of te reageren. Let op! Gesloten topics hebben een archieffunctie. De vraag en antwoorden sluiten mogelijk niet langer aan op de huidige situatie en kunnen gedateerde informatie bevatten.