ik heb een abonnement interplusbellen bij de kpn,door mijn verhuizing is er alles mis gegaan.Zij hebben mij zo onheus behandeld soms wel drie kwartier aan de telefoon laten zitten en nog eens zeggen; een ongeblik geduld aub,ik zat in de verhuizing en ik ben zeventig jaar ik was zo moei van al deze dingen. Ik heb de kpn een mailtje gestuurd,17 februari jl. dat ik wilde stoppen als kliënt, ik kreeg 26 febr.bericht terug ik moest bellen want met een mailtje deden ze niets, geen sorry geen reactie op mijn boosheid!Nu heb ik een andere provider gekozen,die a.s. woensdag mijn installatie komt doen, want ik zit nu al een maand zonder telefoon alarm en pc maar nu kan ik pas eind van dit jaar bij de kpn weg, ondanks alle ongemakken en de behandeling aan de telefoon, ik ben hier zo verdrietig van, dat je zo machteloos ben tegen deze maatschappij.Wie kan voor mij hier een oplossing vinden?Al vast iedereen hartelijk bedankt!