BNNVARA Logo
NPO
Logo Kassa
Het consumentenplatform van BNNVARA.

Opzeggen abonnement

Bijdrage door gebruiker
23-02-2009
3 reacties

Ik heb sinds 01-03-2007 een abonnement bij Alice voor 29,90 per maand. Dit abonnement behelst internet + bellen met een snelheid van 20 Mbps. Ik heb destijds vervolgens in mei 2007 apart een telefoon aangeschaft zodat ik kon bellen. in eerste instantie lukte dat ook wel, maar later viel de verbinding uit.

ik heb toen de klantenservice gebeld en gevraagd of ze konden helpen met dit probleem. Jawel: wat is het service nummer van de telefoon. Verkeerde code meneer, staat niet op onze lijst.

Dan wil ik opzeggen. Dat is goed. Per 1 februari 2009 heeft u geen internet meer. Vandaag kreeg ik een brief dat ze een nieuw modem leveren en ze schrijven nog steeds geld van mijn rekening (dit ga ik overigens storneren).

Wat hiermee te doen?

Delen:

Deze vraag is gesloten.
Het is niet meer mogelijk te antwoorden of te reageren. Let op! Gesloten topics hebben een archieffunctie. De vraag en antwoorden sluiten mogelijk niet langer aan op de huidige situatie en kunnen gedateerde informatie bevatten.