BNNVARA Logo
NPO
Logo Kassa
Het consumentenplatform van BNNVARA. In september is Kassa weer terug op tv!

Opzeggen abonnement

Bijdrage door gebruiker
  •  
  •  
25-04-2006
  •  
3 antwoorden
  •  

Ik ben vorig jaar oktober overgestapt naar een andere provider en kom nu niet van mijn oude provider af. Ondanks diverse brieven en ontelbare telefoontjes wordt mijn opzegging telkens niet beantwoord of stomweg geweigerd. De kosten van het bellen naar een 0900 nummer a 0,70 cent per minuut en een gemiddelde wachttijd van zo'n twintig minuten lopen nu de spuigaten uit. Mijn vragen mailen naar de provider lukt zelfs niet eens aangezien ze geen mailadres hebben voor hun klanten om vragen te stellen. Hoe kom ik nu zsm van de provider (SPEEDLINQ) af? En zonder extra kosten? Ik heb aan al mijn contractverplichtingen voldaan, afgezien van het feit dat ik mijn laatste 3 rekeningen niet heb betaald. Dit vanwege het feit dat ik al sinds beging oktober 2005 al geen gebruik meer kan maken van hun diensten en de vele dure telefoontjes naar hun helpdesk.

Delen:

Deze vraag is gesloten.
Het is niet meer mogelijk te antwoorden of te reageren. Let op! Gesloten topics hebben een archieffunctie. De vraag en antwoorden sluiten mogelijk niet langer aan op de huidige situatie en kunnen gedateerde informatie bevatten.