BNNVARA Logo
NPO
Logo Kassa
Het consumentenplatform van BNNVARA.

opzeggen 12move SPOED

Bijdrage door gebruiker
08-05-2005
1 reactie

Ik heb afgelopen woensdag voor mijn schoonmoeder een inbelverbinding gemaakt via 12move budget á 0,00 per maand. Tot mijn grote schrik zie ik later dat dit een abbonnement is van `1 jaar. Je kan wel binnen 7 dagen opzeggen mits je geen diensten hebt geactiveerd. Nu heeft ze wel al geprobeerd een aantal mailtjes te versturen. Is het opzeggen dan nu nog wel mogelijk? Het is namelijk de bedoeling dat ze via een andere provider op internet gaat maar we moeten wachten op haar gegevens. Ik heb contact gehad met hun en zei zeiden zoland we niet inbelden we geen kosten hoeven te betalen.Wat gebeurt er als we via de andere provider gaan inbellen en niet meer via 12move.

Delen:

Deze vraag is gesloten.
Het is niet meer mogelijk te antwoorden of te reageren. Let op! Gesloten topics hebben een archieffunctie. De vraag en antwoorden sluiten mogelijk niet langer aan op de huidige situatie en kunnen gedateerde informatie bevatten.