Ik wil me bij Hi graag aanmelden voor opwaarderen via 'sms of mobiel' Dat is handig voor als ik in het buitenland ben.
Nu geeft deHi site al weken aan dat er een storing is en aanmelden niet kan. een andere optie is om me aan te melden via de telefoon (1244) via een menu kom ik dan uit op het punt waar ik een code kan aanvragen. in plaats van het aanvragen zegt het menu dat ik een code moet invoeren om deze te kunnen wijzigen. Ik heb dus blijkbaar in het verleden ooit eerder een code aangevraagd. Deze code is niet op mijn persoonlijke Hi site terug te vinden. Daarom de klantenservice gebeld. Tja deze kunnen ook niets. zij kunnen ook niet zien welke code ik ooit ontvangen heb. hun advies: ga naar een winkel om te vragen of zij op misschien de code terug kunnen vinden..?
Lijkt me erg vreemd omdat ik het simkaartje al jaren gebruik en intussen al enkele toestellen heb versleten. Wat kan een winkelbediende meer dan een hi deskmedewerker? ik heb de oude code vermoedelijk nog nooit gebruikt dus deze zal ook niet op mijn simkaartje opgeslagen staan.
iemand advies?