BNNVARA Logo
NPO
Logo Kassa
Het consumentenplatform van BNNVARA.

Opvragen beltegoed hi abonnement

Bijdrage door gebruiker
20-09-2008
3 reacties

Bij Hi is het mogelijk om het saldo op te vragen door het woord 'Saldo'te sms'en naar 1244 (ik weet niet of dit alleen voor abonnement geld,of ook voor prepaid).Enkele seconden daarna krijg je een smsje terug met het actuele saldo.Dit was naar mijn idee erg goed geregeld, zeker omdat het saldoopvragen kostenloos is.Echter sinds enkele dagen heeft Hi de service veranderd.Als je nu 'Saldo' smst naar 1244 krijg je een smsje terug met het tegoed in procenten.Toen ik hierover opbelde naar de klantenservice en de vraag stelde hoeik kon nagaan of 90% €1,- €10,- of €50,- is, kreeg ik te horen dat dieniet na kon worden gegaan. Daarnaast werd mij verteld dat als je aanhet einde van de maand beltegoed over houd, dit bedrag wordt opgeteldbij het abonnement bedrag en dit nieuwe bedrag gelijk wordt gesteld aan100%. Voorbeeld: je houdt €20,- over van de €50,- dan krijg je devolgende maand €20,- + €50,- = €70,-. Dit bedrag van €70,- wordt dangelijkgesteld aan 100%. Het op deze manier doorgegeven van het tegoed vind ik in één woordwaardeloos. Door iedere maand het startbedrag gelijk te stellen aan100% wordt het tevens onmogelijk gemaakt om bijvoorbeeld te onthoudendat 1 smsje 1% van het beltegoed kost o.i.d.Ik wil graag weten of er iets is wat ik/wij als klant kunnen doe om deze waardeloze 'verbetering' terug te draaien.

Delen:

Deze vraag is gesloten.
Het is niet meer mogelijk te antwoorden of te reageren. Let op! Gesloten topics hebben een archieffunctie. De vraag en antwoorden sluiten mogelijk niet langer aan op de huidige situatie en kunnen gedateerde informatie bevatten.