Beste mensen,
deze week het leuke tv programma 'ballyhoo' van the ashton brothers gemist.fijn dat er tegenwoordig 'n mogelijkheid is om dit alsnog af te kijken... maar ik wil het zo graag opnemen, en dan later, gezet op 'n dvd'tje, het afkijken op tv. kan dat eigenlijk?groet ton