Hallo,
Vanavond stond er een jongen aan de deur, met in zijn hand een envelop waarop kpn stond en een sticker, met de mededeling prettige kerstdagen. Hij wachtte op een fooi volgens mij maar omdat ik dit nog nooit meegemaakt hab (behalve dan van de kranten jongens) vertelde ik hem dat ik dat niet hoefde.
Oplichting of niet?????