BNNVARA Logo
NPO
Logo Kassa
Het consumentenplatform van BNNVARA.

Oplichters vodafone, wat rest mij nog?

Bijdrage door gebruiker
08-04-2008
1 reactie

Ik ben een studente van 22 jaar en studeer momenteel in het buitenland. Tot juli 2008.Ik heb een afspraak met Vodafone gemaakt ommijn telefoonnummer te blokkeren. Dit was al een heel gedoe op zich, de enecallcenteragent zei dat het niet mogelijk was, de ander zei weer van wel etc. Ik moest maar een lager sim-only abonnement nemen etc. Uiteindelijk toch de bevestiging gekregen dat de mogelijkheid wel bestaat. De kosten zouden zoals zwart op wit staat, eenmalig €20,50bedragen. Die brief heb ik in november 2007 al ontvangen. Deze periode zou duren van 01-02-2008 tot 01-07-2008.Ik kreeg pas in de brief te lezen dat er überhaupt kosten aan deze servicevast zaten, ook erg onprofessioneel.

Kom ik tot de ontdekking dat afgelopen maart toch € 50,50is afgeschreven. Terwijl ik hetSim Only50 (aanbieding) abonnement heb, van 20,... per maand. Mijn telefoonnummer is geblokkeerd, dus ik betaal nu voor iets waar ik niet eens gebruik van kan maken!!!!

Zoals meerdere malen is gebleken mocht mijn vader mijn zaken niet regelen. Terwijl ik zelf via de website ook niks kan omdat je een zogenaamde bevestigingssms nodig hebt (maarja mijn nummer is geblokkeerd, hoe verzinnen ze het!!)

Intussen heb ik hem gemachtigd en mag dit wel.Erg asociaalalleen dater telkens een bedrag per minuut moet worden betaald voor de klantenservice, ik heb al meerdere malen gefaxed en geschreven maar dit is voorhen ook geen reden om zelf even terug te bellen.

Mijn vader heeft onlangstoch mogen spreken met callcenteragent .... Hij heeft mijn vader beloofd het geld terug te storten. Hij kwamom een of andere vage reden op 60 euro, het bedragdat nog zou moetenworden teruggestort. In de bevestigingsbrief lees ikdat het twee maal 30 euro bedraagt, 50 -20 voor twee maanden (ja volgt u het? ik niet in elk geval). Waarin ook staat dat het in mindering zal worden gebracht op mijn volgende factuur. Aangezien ik pas injuli mijn volgende factuur hoor te krijgen slaat dat ook echt weer NERGENS op. Het is me overigens ook beloofd door meneer callcenter dat het binnen 2 weken weer op mijn rekening staat.

Ik verwacht nu alweer dat er ook deze maand rond de 20e gewoon wéér een bedrag afgeschreven zal worden, alsof ik geen klacht heb ingediend en niks van me heb laten horen. Ze snappen echt totaal niet waar ze zelf mee bezig zijn, als je belt is het van ja en amen meneer, maar ondertussen gaan die lui om 17u weer lekker naar huis en denken: toedeledoookieee!!

Ik denk dat ik maar rechterlijke stappen ga ondernemen (lees: mijn pa moet er weer hele werkdagen tijd in gaan steken), want ze geven er echt helemaal niks om. Ik raad iedereen af ooit bij vodafone te gaan, want qua klantvriendelijkheid dalen zij écht tot diep onder het nulpunt. Iemand anders nog tips???

Delen:

Deze vraag is gesloten.
Het is niet meer mogelijk te antwoorden of te reageren. Let op! Gesloten topics hebben een archieffunctie. De vraag en antwoorden sluiten mogelijk niet langer aan op de huidige situatie en kunnen gedateerde informatie bevatten.