Ruim 2 jaar geleden heb ik telefonisch een abonnement bij upc afgesloten. Echter op het moment dat ik de overeenkomst kreeg bleek het bedrag wat ik telefonisch had afgesproken totaal niet overeen kwam met de factuur.
Waarop ik contact heb opgenomen met upc en het enige wat ik hoefde te doen was het pakketje weigeren en daarmee zou het contract automatisch ontbonden worden. Zo gezegd zo gedaan een aantal weken later ontving ik een factuur voor kabeltv heb ik trouwens nooit aangevraagd maar goed weer gebeld zou opgelost worden tijdens dat gesprek heb ik duidelijk vermeld dat ik GEEN gebruik wil maken van de diensten van upc NOOIT!!!! Enige tijd overheen gegaan ontvang ik een brief van een deurwaarder of ik ff wou betalen wederom contact opgenomen met upc toen moest ik de audio van mijn gesprekken schriftelijk aanvragen heb ik gedaan weliswaar niet aangetekend ter goede trouw dat het een misverstand was. Maanden lang niets gehoord vorige maand ruim €500,- ingehouden op mijn salaris en deze maand wederom €300,-
Dit is toch onacceptabel???! Krijg wederom geen reactie