Mijn eigen mobieltje was kapot en daarom kreeg ik van mijn zoon even een ( oude) iphone te leen. Toen ik na 3 dagen op MijnTelfort keek zag ik, dat ik plotseling voor € 57 aan internetkosten had gebruikt.( ik heb al jaren een sim only abonnement zonder internet en gebruik ook nooit iets buiten de bundel) Ik heb dus direct met de klantensrvice gebeld. Men beloofde direct het internet uit te zetten, want de telefoon ging zelf automatisch alles updaten doordat hij langere tijd niet gebruikt was.Tja,voor mij echt wonderlijk omdat ik dat nooit gebruikt heb. De volgende dag(zaterdag) stond de stand op € 67. In het weekend is de klantenservice niet bereikbaar.Maandagochtend kijk ik weer en zie € 236 aan internetkosten staan direct weer de telefoon gepakt en terwijl ik met Telfort aan de telefoon zit zie ik zo het bedrag veranderen in € 375. Na heel veel bellen en soebatten heeft Telfort nu wel € 190 van de rekening afgetrokken, maar er blijft een bedrag van € 185 staan wat ik moet betalen. Als ik aangeef, dat het bedrag op de vrijdag dat men het internet heeft uitgezet op 57 euro stond zegt men, dat de belstand niet altijd up to date is en dat ik dus die vrijdag al veel meer gebruikt had. Kortom, ik heb geen poot om op te staan en moet blij zijn dat ik nog wat terug krijg. Ik vind het daarnaast heel vreemd, dat Telfort geen waarschuwing geeft als je plotseling heel veel internet gebruikt, terwijl je daar geen bundel voor hebt en men ziet dat ik ook nooit buiten mijn bundel gebruik.
Een internetbundel kost 10 euro per maand, hoe kan ik dan in een paar dagen tijd voor € 375 gebruiken, terwijl ik die telefoon niet eens heb aangeraakt. Ik voel me dus echt opgelicht en vraag me af wat ik verder nog kan ondernemen om de kosten te verminderen. Ik blijf het heel veel geld vinden.( voor mij bijna 3 jaar abonnementskosten.)