BNNVARA Logo
NPO
Logo Kassa
Het consumentenplatform van BNNVARA.

opgelicht door Mobillion en Vodafone

Bijdrage door gebruiker
30-01-2009
5 reacties

Mijn vrouw heeft sinds februari 2008 sms jes gekregen met een code en zogenaamd gratis MSN en ze negeerde dit lange tijd totdat we ontdekten dathiervoor een bedrag van ongever 30 euro per maandautomatisch onder de naam 'content' werd afgeboekt via Vodafone van onze rekening. Wij wisten het stop te zetten maar zijn wel 252 euro armer. Mobillion zegt bewijs te hebben dat we ooit een keer 'ja' getoest zouden hebben op het mobiel. Ze willen niets teruggeven.

Wat nu? netzize schijnt wel terug te betalen?

Delen:

Deze vraag is gesloten.
Het is niet meer mogelijk te antwoorden of te reageren. Let op! Gesloten topics hebben een archieffunctie. De vraag en antwoorden sluiten mogelijk niet langer aan op de huidige situatie en kunnen gedateerde informatie bevatten.