Na 12 jaar ben ik een mobiel verloren. Was, dacht ik, goed verzekerd bij KPN. Ik had recht op een gelijkwaardig toestel was mij verteld. Nu komt er een cheque voor een nieuw mobiel van € 200.- En moet ik ook aan KPN hiervan €125.- eigen risico betalen. Ik krijg dus maar € 75.-Hier wil de KPN winkel mij niet een zelfde mobiel geven. Van andere merken is er een camera met 5 pixels en ik had er 8 in de LG Renoir. Dat vind ik dus niet gelijkwaardig. Nu wil ik dus geen mobiel van ze. Werd mij door de klantenservice medegedeeld dat ik evengoed dan € 125.00 eigen risico moet betalen aan KPN dat ik dat toestel wat ze willen geven niet neem doet niet terzake. Ik wil zelf bij een winkel een ander goedkoop mobiel kopen om de laatste maanden wel gebruik te kunnen maken van mijn abonnement. Moet ik óók nog de verzekering nog blijven doorbetalen voor iets wat er niet meer is.
Kunnen ze dit zo maar doen bij KPN? In mijn contract staat een gelijkwaardig toestel maar een mobiel met 8 megapixel is niet gelijk aan één van 3 of 5 megapixsel en eigen risico betalen als ik geen andere mobiel wil is helemaal treurig.