2 jaar geleden kon ik nog mobiel bellen op mijn huisadres. Een jaar later niet meer. KPN gaf na herhaalde brieven, mails en telefoontjes aan dat "helaas ,de mast was gedraaid" Mijn abonnement moet ik wel blijven betalen ondanks dat ik volgens KPN "op mijn adres de pech heb." Kan dit zo maar?