Ik woon in Beegden en daar heeft niet iedere provider even goede 3G ontvangst. Toen ik nog in Eindhoven woonde had ik T-Mobile en na verhuizing bleek dat de verbinding zeer slecht was. Het contract werd zonder problemen ontbonden.
Daarna heb ik contact opgenomen met Vodafone en zij gaven aan prima 3G dekking te hebben in mijn woonplaats dus heb ik een abonnement afgesloten. De eerste paar maanden had ik inderdaad prima internetverbinding, maar sinds een paar maanden is dit echt slecht. Hiervan heb ik meerdere malen melding gemaakt, maar het enige wat ik als antwoord krijg is een standaard antwoord over dat je een signaalplus stekker kunt kopen voor bijna 80 euro excl btw en dat er in de toekomst vast nog wel een extra zendmast komt. Ik heb aangegeven het hier absoluut niet mee eens te zijn en dat ik een passend antwoord en een passende oplossing wens en dat mijn contract bijvoorbeeld om dezelfde reden wordt ontbonden. Hier gaan ze totaal niet op in en ik krijg wederom hetzelfde standaard antwoord. Wat kan ik hiermee doen?