BNNVARA Logo
NPO
Logo Kassa
Het consumentenplatform van BNNVARA.

Ontzettend slechte aftersales mediamarkt

Bijdrage door gebruiker
29-09-2014
13 reacties
Beste,

In augustus heb ik een laptop gekocht bij mediamarkt incl. start klaar maken van de laptop, microsoft office en Antivirus (allen weg door reset van Mediamarkt. Teruggave niet mogelijk).

Twee weken later toonde de laptop echter al gebreken (loslaten coating, uitvallen laptop, toetsen die het niet doen). Ik ben hier toen gelijk mee naar de mediamarkt gegaan. Hier werd ik echter niet geholpen. Er werd mij verteld dat zij de laptop zouden opsturen en dat dit 5 weken zou duren. Dit is langer dan dat ik de laptop in mijn bezit heb gehad!

Mijn inziens is hier sprake van non conformiteit, gezien het korte tijdsbestek. Daarnaast dient een consument volgens het ACM geen hinder te mogen ondervinden van de inbeslagname van het goed. In dit geval ondervind ik uitermate veel hinder, gelet op het feit dat ik mijn laptop dagelijks nodig heb. Ik heb meerdere klachtenbrieven geschreven aan de mediamarkt, maar tevergeefs. Ik vind de aftersales bij mediamarkt erg slecht. Er wordt totaal niet naar de klant geluisterd. Ik raad iedereen af om hier enig goed te kopen!

Mijn vraag is derhalve of iemand hier ervaring mee heeft of tips hoe dit verder kan worden aangepakt. Ik zou graag de koop willen ontbinden.

Met vriendelijke groet,

S. Stephenson
Delen:

Deze vraag is gesloten.
Het is niet meer mogelijk te antwoorden of te reageren. Let op! Gesloten topics hebben een archieffunctie. De vraag en antwoorden sluiten mogelijk niet langer aan op de huidige situatie en kunnen gedateerde informatie bevatten.