Op mijn UPC faktuur plotseling een 0900-gesprek van 8 uur! Ruim 300 euro!
Het betreft het nummer 09062352269.
Op ander forum inmiddels (te laat) gezien dat dit nummer vaker bijoplichting is betrokken.Nummer hoort bij Cashmaster b.v.
Ik heb viainterneteen koppeling met (betaal)website gemaakt, dmv pincode.
Ik weet 100% zeker dat ik na een korte tijd(binnen 10 minuten) de verbinding heb verbroken. En alle gerelateerde webpaginas heb gesloten. Ik had nog nooit betaalsites gebruikt, vandaar dat ik extra op mijn hoede was en zelfs de kabelverbinding naar mijn pc even los heb gehaald! Om zeker te zijn dat die dure verbinding niet doorliep. Ik heb mijn PC echter wel gewoon aan laten staan en ben daarna met andere zaken op het internet doorgegaan.
Vervolgens zou verbinding pas om 4 uur snachts zijn verbroken, terwijl ik om twaalf ben gaan slapen!!!Ik bezit bij UPC een all-in pakket, kabel, internet en telefonie. Hierdoor gedwongen een automatische incasso te nemen.
Is het mogelijk dat UPC (indien zij bevestigen/achterhalen dat ik internetverbinding daadwerkelijk verbroken heb) dat zij het geld terughalen bij Cashmaster?
Zijn er andere mogeljkheden? Is dit Cashmaster aan te pakken?