BNNVARA Logo
NPO
Logo Kassa
Het consumentenplatform van BNNVARA.

onterechte incasso van Pretium Privilege

Bijdrage door gebruiker
16-01-2012
5 reacties
In oktober vorig jaar kwam ik erachter dat ik ca EUR 80 betaalde voor een Privilege lidmaatschap. Ik heb hier nooit akkoord voor gegeven en heb direkt opgezegd. De opzegtermijn is echter 3 maanden waardoor mijn abonnement met een jaar wordt verlengd. Ik heb de band afgeluisterd die is opgenomen van het gesprek waarmee mijn vrouw en ik lid werden. Hierop wordt niets gezegd over kosten, er wordt ook niets gezegd over een opzegtermijn en er wordt niets gezegd over een automatische verlenging na een jaar. Ik heb overigens ook nooit van deze dienst gebruik gemaakt.

De klantenservice van Privilege vertelde dat alleen het eerste jaar gratis was en dat ik in november 2008 een map gekregen zou hebben waar e.e.a. in beschreven werd. Deze heb ik nooit ontvangen ontvangen en het ontvangen van zo'n map lijkt me een vreemde juridische basis voor zo'n overeenkomst.

Na een aantal brieven zei een medewerkster in december dat ze het abonnement per direct zou beeindigen. Dit is niet gebeurd en nu ontkent Privilege dat dit mogelijk is.

Ik voel mij misleid en vraag mij af of Pretium/Privilege rechtmatig handelt en hoe het mogelijk is dat ze hiermee wegkomen
Delen:

Deze vraag is gesloten.
Het is niet meer mogelijk te antwoorden of te reageren. Let op! Gesloten topics hebben een archieffunctie. De vraag en antwoorden sluiten mogelijk niet langer aan op de huidige situatie en kunnen gedateerde informatie bevatten.